14 May 2011

Kereta Idaman Malaya!

Sekadar mau berkongsi...

WOW..!!!
Aku akan bercerita tentang kereta? Pergh... Berani sungguh.. Lesen pun belum ada, inikan pula sebuah kereta.. Hahaha! Sungguh tidak layaklah aku nampaknya... Tapi, ada aku peduli??? Aku mau kongsi juga!!

KERETA IDAMAN MALAYA??? 
Jeng, jeng, jeng.... Ini dia..!!! Ada 5 yang terpilih.. Check it out..

1. FORD FIESTA
Sudah berada di pasaran Eropah sejak 2008

2. HYUNDAI SONATA
Terkenal dengan penjimatan minyak dan harga yang berpatutan


3. KIA SORENTO
Dikenali sebagai kenderaan SUV yang selesa dan berkuasa


4. NISSAN LEAF
Model kenderaan elektrik pertama yang dikeluarkan secara besar-besaran. Sangat laju (90mph).


5. INFINITI M/NISSAN FUGA
Antara kereta mewah terbaik keluaran Jepun


Haaaa.... Apa macam??? Cantik kan... Alaaaa... Takpa la kot... Berangan sikit.. Mana tau jadi KENYATAAN... kan kan kan?

Aku punya kereta idaman ada satu ja.... Mau tau???? Tadaaaa....!!!

JUARA

Hahahahahhahahahhahahahahahha..!!!!
Aku main-main saja laaa.. Tekezut kaa???
Urmmmmm... Kereta idaman aku? Ini dia..


Perghhh... MANTOP..!!! MINI COOPER...!!!!!!!

P/S: Doakan aku... :)

3 comments:

impiani2dekat said...

nak GOLF..woooooow...

Anonymous said...

mantap abis!

Unknown said...

ok what??? hehe... sambar apa saja...